Varukorg Enduroskola.se

Livstids Medlemskap

1000+ medlemmar

• 110+ Avsnitt Enduroträning
  • Fri tillgång till allt nytt material
  • Sveriges främsta coacher samlade
  • Gemenskap med likasinnade
  • Tips inför specifika träningar/tävlingar
  • Avgiften avdragsgill som friskvård

Fortfarande osäker?

Vi erbjuder en nöjd kundgaranti på 30 dagar. Skulle du inte vara nöjd med innehållet så får du pengarna tillbaka. Så säkra är vi på att vi gjort detta rätt. Vi garanterar dig att du kommer spara in medlemskapets avgift på de tips du får av oss. Så du lägger dina pengar på rätt saker.

Viktor Junedahl

Innan jag började med Enduroskolan så åkte jag till banan och malde varv men nu med hjälp av skolan har jag börjat träna på de olika momenten inom enduro!

Sen finns det flera bra delar i skolan där Jocke och Kimmo tagit fram ex: ”bästa däck valet” för lång loppen och de olika underlagen vi åker på vilket är suveränt!

Alexander Nyman

Jag har bland annat lärt mig en sådan simpel grej som att stå rätt på hojen, vilket jag insåg att jag inte gjorde innan.

Skolan har mycket olika övningar som är suveräna, köra 8an, köra med en hand eller köra utan broms är bara några, för att inte tala om alla övriga träningstips som styrka, kondition, till och med yoga.

Michael Böhnstedt

Enduroskolan är det bästa verktyg för nybörjare som man kan önskar sig. Å fördelen är att man kan titta på materialet om och om igen. Detta har hjälpt mig enormt i min utveckling å jag har kunnat klara av några av mina uppsatta mål på bara några månader. Med rätt feedback och alltid en kontaktperson. I mina ögon det bästa som finns just nu.